Dobrý den, Vítáme Vás na našich stránkách trendprint. Pokud objednáte nad 1500kč máte dopravu zdarma! Objednávka nad 5000kč 10% sleva! Přejeme pohodlný nakupovaní :) Kdybyste si nevěděli rady tak neváhejte zavolat 776694306 Pištěk Marek

Výměna velikostí a reklamace

Velikost mi nesedí, potisk je špatně natisknut, prostě to chci REKLAMOVAT

Nehledáme v tom žádné složitosti a řídíme se platnými zákony České republiky. Pokud jsme vám zaslali produkt, který z jakéhokoliv důvodu neodpovídá Vaší představě, máte právo na jeho reklamaci.

Typicky to může být

  • Tričko nesedí. Nikdo není dokonalý a špatně se odhadla velikost.
  • Rozměry textilu neodpovídají velikostní tabulce na webu.
  • Vada v potisku, nebo je potisk špatně natisknut.
  • Poslali jsme vám jiný produktů.

Prostě pokazit se může cokoliv, jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Jen pozor, reklamaci neuznáváme na běžné opotřebení zboží. Prostě triko vynosit a pak jej zaslat zpět nejde. :-) Vrátit triko nemůžete ani v případě, že bylo upraveno na míru dle Vašich požadavků. Typicky se jedná o motivy na přání, motivy s rokem a měsícem narozením a dalšími úpravami na míru. Bohužel tyto trika jsou pro nás neprodejné a není možné je měnit. Proto si pečlivě zkontrolujte velikost podle velikostní tabulky!

 

  • *Upozorňujte nás před reklamací předem na e-mail marekpistek200177@seznam.cz, abychom měli přehled o jakou reklamaci jde. (můžete poslat upozornění i SMS)
  • *Zasílat reklamační balíček pod stejným jménem, co byla objednaná objednávka, kterou chcete reklamovat. (pokud budete chtít poslat reklamační balíček pod jiným jménem, prosím, dejte předem vědět)
  • *Zboží, které budete posílat zpět musí být v původním stavu bez jakýchkoliv závad - děravé, mastné, vyprané, navoněné... Pokud bude mít zboží vadu, budeme muset vyhodnotit cenu, tudíž se může stát, že Vám nevrátíme 100% částku  na Vás účet. 
  • *Zaslat nám jakýmkoliv způsobem číslo balíčku, abychom věděli, kde se momentálně nachází!

 

  • *Pokud vracíte zboží kvůli tomu, že nesedí velikost, nebo jste si spletli barvu produktu, motiv potisku, tak poté, až zásilku odešlete objednejte produkt znovu se správnou velikostí, barvou, motivem + nám, prosím, zašlete své číslo účtu, abychom Vám mohli zaslat peníze za původní zboží. Platí jen pokud se odlišuje cena, např. místo dětského trička budete chtít dospělou velikost.  

 

  • Pokud jste si spletli velikost, barvu, motiv obrázku u produktu, nebo chcete jen odstoupit od kupní smlouvy, tak dopravu si platí zákazník sám a zodpovídá za balíček až po jeho doručení k nám na adresu.  ZASLAT NÁM JAKÝMKOLIV ZPŮSEM ČÍSLO BALÍČKU! 
  • Jestli jsme Vám zaslali jiný produkt, barvu, velikost a nebo vadný zboží, tak Vám pošleme přes e-mail kód. Kód předáte na zásilkovně a tam Vám vygenerují štítek. (dopravu platíme my) 
  • Nemáte poblíž svou výdejní a podací zásilkovnu? Můžete zaslat i jinou dopravní službou, platbu platíte vy/zákazník 

 

  • REKLAMACI ZE SLOVENSKA PLATÍTE  VŽDY VY/ZAKAZNÍK

 

REKLAMAČNÍ ADRESA:

Pištěk Marek 

*Pošta: Brandýská 9, 250 90 Jirny 

*nebo sídlo provozovny: U Elektry 650/2b, 198 00 Praha 9-Hloubětín

*Zasilkovna: Okružní 1118, 250 81 Nehvizdy DEPO ZÁSILKOVNA 

Do balíčku napište, proč zboží reklamujete a v případě požadavku na výměnu velikosti jakou velikost nově požadujete.

  • Na vyřízení reklamace máme standardně 30 dní, snažíme se to ale stihnout samozřejmě mnohem rychleji. Pokud máte tričko jako dárek, nezapomeňte nám to dát vědět - hodíme kostrou :)
  • Pokyny, které jsou označené červenou hvězdičkou jsou povinné dodržet! 

 

Rozmyslel jsem si to a chci vrátit peníze

Zákon kupujícímu umožňuje do 14 dní od převzetí zboží vrátit zboží bez udání důvodu.

 

*Upozorňujte nás před reklamací předem na e-mail marekpistek200177@seznam.cz, abychom měli přehled o jakou reklamaci jde. (můžete poslat upozornění i SMS)

*Zasílat reklamační balíček pod stejným jménem, co byla objednaná objednávka, kterou chcete reklamovat. (pokud budete chtít poslat reklamační balíček pod jiným jménem, prosím, dát předem vědět)

*Zboží, které budete posílat zpět musí být v původním stavu bez jakýkoliv závad - děravé, mastné, vyprané, navoněné... Pokud bude mít zboží vadu, budeme muset vyhodnotit cenu, tudíž se může stát, že Vám nevrátíme 100% částku  na Vás účet. 

*Zaslat nám jakýmkoliv způsobem číslo balíčku, abychom věděli, kde se momentálně nachází!

    •  

    ADRESA:

    *Pošta: Brandýská 9, 250 90 Jirny

    *nebo Sídlo provozovny: U Elektry 650/2b, 198 00 Praha 9-Hloubětín

    *Zasilkovna: Okružní 1118, 250 81 Nehvizdy DEPO ZÁSILKOVNA

     

    • V balíčku nebo emailu vždy uveďte číslo účtu, na které budeme platbu vracet. 
    • Vždy  nás upozorňujte předem před jakoukoliv reklamací - E-mailem nebo SMS + napsat  podací číslo zásilky.
    • Pokyny, které jsou označené červenou hvězdičkou jsou povinné dodržet!