Výměna velikostí a reklamace
Velikost mi nesedí, potisk je špatně natisknut, prostě to chci REKLAMOVAT
Nehledáme v tom žádné složitosti a řídíme se platnými zákony České republiky. Pokud jsme vám zaslali produkt, který z jakéhokoliv důvodu neodpovídá Vaší představě, máte právo na jeho reklamaci.
Typicky to může být
- Tričko nesedí. Nikdo není dokonalý a špatně se odhadla velikost.
- Rozměry textilu neodpovídají velikostní tabulce na webu.
- Vada v potisku, nebo je potisk špatně natisknut.
- Poslali jsme vám jiný produktů.
Prostě pokazit se může cokoliv, jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Jen pozor, reklamaci neuznáváme na běžné opotřebení zboží. Prostě triko vynosit a pak jej zaslat zpět nejde. :-) Vrátit triko nemůžete ani v případě, že bylo upraveno na míru dle Vašich požadavků. Typicky se jedná o motivy na přání, motivy s rokem a měsícem narozením a dalšími úpravami na míru. Bohužel tyto trika jsou pro nás neprodejné a není možné je měnit. Proto si pečlivě zkontrolujte velikost podle velikostní tabulky!
Jak postupovat při reklamaci:
1. Oznámení před odesláním
- Před odesláním reklamace nás prosím informujte e-mailem na marekpistek200177@seznam.cz
- Můžete poslat i SMS zprávu
2. Zaslání reklamačního balíčku
- Balíček zasílejte pod stejným jménem, pod kterým byla původní objednávka
- Pokud budete chtít zaslat balíček pod jiným jménem, předem nás kontaktujte
3. Stav vráceného zboží
- Zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu
- Nesmí být děravé, mastné, vyprané nebo silně voňavé
- Při poškození zboží nemusíme vrátit 100% částky
4. Sledování zásilky
- Zašlete nám číslo balíčku pro sledování
5. Výměna z důvodu velikosti nebo barvy
- Pokud si přejete vyměnit zboží z důvodu velikosti nebo barvy:
a) Odešlete původní zboží
b) Objednejte nový produkt se správnou velikostí/barvou
c) Zašlete nám číslo účtu pro vrácení peněz - Platí pouze při rozdílu cen (např. dětské vs. dospělé tričko)
6. Náklady na dopravu
- Při záměně velikosti, barvy nebo odstoupení od smlouvy hradí dopravu zákazník
- Zákazník odpovídá za balíček do jeho doručení
7. Naše zavinění
- Pokud jsme zaslali špatný nebo vadný produkt, zašleme vám kód pro bezplatnou přepravu
8. Alternativní doprava
- Nemáte-li poblíž zásilkovnu, můžete použít jinou dopravní službu (náklady hradí zákazník)
9. Reklamace ze Slovenska
- Veškeré náklady hradí zákazník
Reklamační adresa: Pištěk Marek Zahradní 1242 264 01 Sedlčany
11. Lhůta pro vyřízení reklamace
- Standardní lhůta je 30 dní
- Snažíme se vyřídit reklamaci co nejrychleji
12. Dárkové zboží - Pokud je zboží určeno jako dárek, informujte nás - rádi vám vyjdeme vstříc
Rozmyslel jsem si to a chci vrátit peníze
Zákon kupujícímu umožňuje do 14 dní od převzetí zboží vrátit zboží bez udání důvodu.
*Upozorňujte nás před reklamací předem na e-mail marekpistek200177@seznam.cz, abychom měli přehled o jakou reklamaci jde. (můžete poslat upozornění i SMS)
*Zasílat reklamační balíček pod stejným jménem, co byla objednaná objednávka, kterou chcete reklamovat. (pokud budete chtít poslat reklamační balíček pod jiným jménem, prosím, dát předem vědět)
*Zboží, které budete posílat zpět musí být v původním stavu bez jakýkoliv závad - děravé, mastné, vyprané, navoněné... Pokud bude mít zboží vadu, budeme muset vyhodnotit cenu, tudíž se může stát, že Vám nevrátíme 100% částku na Vás účet.
*Zaslat nám jakýmkoliv způsobem číslo balíčku, abychom věděli, kde se momentálně nachází!
ADRESA:
*Zahradní 1242, 1264 01 Sedlčany
- V balíčku nebo emailu vždy uveďte číslo účtu, na které budeme platbu vracet.
- Vždy nás upozorňujte předem před jakoukoliv reklamací - E-mailem nebo SMS + napsat podací číslo zásilky.
- Pokyny, které jsou označené červenou hvězdičkou jsou povinné dodržet!